BLIV MEDLEM AF
VORES STØTTEFORENING

Så er du med til at gøre en forskel i børnenes hverdag

Støtteforeningen for Guldbæk Friskole, Børnehave og Vuggestue har til formål at yde økonomisk støtte til de tre institutioner i vores lille by. Det vil sige at skaffe midler til at opfylde de behov, som børn og personale i børnehaven, vuggestuen og skolen måtte have til forbedringer i dagligdagen, men som institutionerne ikke selv har råd til.

Foreningen skaffer penge til dette gennem frivilligt arbejde fra forældre og personale. Langt den største indkomst kommer fra vores årlige deltagelse i Aalborg Karneval, hvor vi fast bemander en bar og sælger øl og drinks til karnevalsdeltagerne. Der har vi brug for alle de forældre, der vil og kan hjælpe, og det plejer at være en rigtig sjov oplevelse, hvor der er rig mulighed for at lære andre at kende udenfor pasningsregi. Når tiden nærmer sig, informerer støtteforeningens bestyrelse om planerne for det pågældende års karneval.

Derudover skaffer foreningen selvfølgelig penge via medlemskontingentet. Alle kan blive medlem, og medlemslisten består af forældre, bedsteforældre, tidligere forældre, onkler, tanter og andre i lokalområdet, der gerne vil bakke op om børnenes uddannelses- og pasningssted.

Vi håber, at du også vil være medlem. Det koster kun 175 kr. pr. husstand årligt, og det er meget nemt at være med. Send blot kontingentbeløbet via MobilePay til 2220 5299 (Lars Pedersen, kasserer), og skriv din adresse og mail i emnefeltet. Støtteforeningen sender nyhedsbrev ud en gang årligt i november i forbindelse med den årlige kontingentopkrævning. Har du ikke MobilePay, kan du selvfølgelig betale kontant eller ved bankoverførsel. Tag blot fat i personalet eller en af de frivillige i støtteforeningens bestyrelse, der altid er til rådighed for spørgsmål.

Medlemskontingentet og den øvrige indtjening kommer børnene til gode helt og aldeles ubeskåret.

Bestyrelsen:

Rasmus B. Nielsen (formand) mail: rasmusbn@gmail.com

Lars Pedersen (kasserer)

Julie Nødskov Eskelund

Jane Blaabjerg Wright

Eksempler på, hvad foreningen har bidraget med:

• Fliser rundt om børnehaven
  • Stor klapvogn til vuggestuen
  • Sandkasselegetøj
  • Kurve til garderoben i børnehave og vuggestue
  • Tilskud til multibanen
  • Chromebooks til skolebørnene
  • Projektor, hylder og knager til den nye skolebygning

Guldbæk Friskole og Børnehave er vores sponsorer taknemmelige. De er med til at gøre det muligt for os at give børnene de redskaber de har brug for.